Βροχή οι καταγγελίες από εργαζόμενους σε ξενοδοχειακή μονάδα

Ανέβάζουμε τις καταγγελίες όπως μας έρχονται στην ιστοσελίδα μας

«Ξενοδοχείο κρατάει τα τιπς ως άτυπη ρήτρα να μην φεύγουμε» Εάν ο εργαζόμενος παραιτηθεί δεν παίρνει «τιπς»

«Ομαδικές παραιτήσεις, λεκτική κ σωματική βία σε καθημερνή διάταξη, φαγητό για τα γουρούνια, περισσεύματα μπουφέ για τα προσωπικό, δηλητηριάσεις, άρνηση προσκόμισης στο κέντρο υγεία κοπέλα συναδέλφου, καθυστέρηση πληρωμής όσων παραιτούνται….»

«Εφοπλιστής ο ιδιοκτήτης, στην επιθεώρηση με το που είπα όνομα μόνο που δεν έκλεισε το τηλέφωνο, αρκέστηκαν στο δεν έχουμε άτομα για έλεγχους»

«Δουλεύω τόσα χρόνια πρώτη φορά την πάτησα έτσι….δεν έχω ξαναζήσει τέτοια πράγματα ψάχνω ξενοδοχείο Αθήνας όποιος απαντήσει πρώτος έφυγα κ γω»

Η ιστοσελίδα κρατάει την ανωνυμία των καταγγελιών για ευνόητους λόγους

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ