Μετάφραση Google
τα τριμηνιαία αποτελέσματα της Air France είναι κόκκινα. Για να εξοικονομήσει χρήματα και να διατηρήσει τα κέρδη, η ομάδα σχεδιάζει ένα τεράστιο σχέδιο απολύσεων με το πρόσχημα των «εθελοντικών αποχωρήσεων».
Η αεροπορική βιομηχανία έχει επηρεαστεί ιδιαίτερα από την πανδημία Covid-19, καθώς όλες οι πτήσεις έχουν ακυρωθεί και η δραστηριότητα σίγουρα δεν θα είναι σε θέση να ξαναρχίσει πλήρως πριν από το 2022, σύμφωνα με τις πιο αισιόδοξες εκτιμήσεις. Ο Ben Smith, Διευθύνων Σύμβουλος της Air France, εκτιμά ότι η δραστηριότητα της Air France αντιπροσωπεύει επί του παρόντος “μόνο το 2% έως το 3% του κανονικού προγράμματος για τον Απρίλιο” . -> https://www.lefigaro.fr/flash-eco/air-france-va-engager-un-plan-de-depart-volontaire-20200425Ο όμιλος Air France-KLM έχασε 1,8 δισ. Ευρώ το πρώτο τρίμηνο και ο ολλανδικός κλάδος KLM ανακοίνωσε ήδη 2.000 απολύσεις τον Μάρτιο Ωστόσο, το υποκατάστημα της KLM σημείωσε κύκλο εργασιών 9,7% το πρώτο τρίμηνο και η Air France σημείωσε πτώση κατά 17,8%, γεγονός που ανακοινώνει πολύ μεγαλύτερες απολύσεις όταν τον Φεβρουάριο ήταν ήδη σχεδίασε 1.500. Για να αποφευχθεί η χρεοκοπία μίας από τις σημαντικότερες εταιρείες της, το γαλλικό κράτος έδωσε 7 δισεκατομμύρια ευρώ στην Air France, αλλά χωρίς καμία διαβεβαίωση ότι θα διατηρήσει την απασχόληση σε αντάλλαγμα.
Οι προβλέψεις προϋπολογισμού της Air France για τους επόμενους μήνες είναι 400 εκατομμύρια ευρώ το μήνα αντί για τα συνηθισμένα 2 δισεκατομμύρια. Ωστόσο, η σημαντικότερη εξοικονόμηση θα πραγματοποιηθεί στους μισθούς, στον αυξημένο χρόνο εργασίας και στη μείωση του προσωπικού πάρα πολλά λόγω της δραστηριότητας της οποίας οι διαρθρωτικές ικανότητες θα μειωθούν κατά 20% έως το έτος. επόμενος. Η Air France απασχολεί 41.000 άτομα με μόνιμες συμβάσεις και 11.000 επισφαλείς συμβάσεις, οι οποίες θα είναι οι πρώτες που θα επηρεαστούν από όλα αυτά τα μέτρα, όπως η βραχυπρόθεσμη εργασία που έχει ήδη εξοικονομήσει 350 εκατομμύρια. Σε συνέντευξή του στο Reuters, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Air France Benjamin Smith έχει ήδη πει “να ξεκινήσει συνομιλίες με τα συνδικάτά του για πιθανή μείωση του εργατικού δυναμικού της”το οποίο κρύβεται πίσω από ένα σχέδιο για «εθελοντικές αποχωρήσεις». Αλλά κανείς στην εταιρεία δεν φαντάζεται ότι τόσο μεγάλος αριθμός υπαλλήλων θα αφήσει την εταιρεία μόνη της. Δεδομένου ότι σύμφωνα με τις αβέβαιες εκτιμήσεις της εταιρείας θα απειληθούν 6.000 έως 10.000 θέσεις εργασίας, σύμφωνα με ένα στέλεχος της εταιρείας που ήθελε να παραμείνει ανώνυμο -> https://www.liberation.fr/france/2020/05 / 07 / air-france-klm-near-2-billion-of-loss-and-a-heavy-social-plan-in-sight_1787681 , το οποίο αναπόφευκτα θα γίνει με μαζικά σχέδια απολύσεων. Μόνο στις υπηρεσίες προσωπικού, στις λειτουργίες υποστήριξης, το εργατικό δυναμικό θα πρέπει να μειωθεί κατά 30% και ως εκ τούτου 2800 θέσεις βρίσκονται σε κίνδυνο, μεταξύ των πιλότων και των επιμελητών είναι 15% ή 1800 θέσεις που πρέπει να εξαλειφθούν.
Όλες αυτές οι αναδιαρθρώσεις αποσκοπούν στη διατήρηση των κερδών του ομίλου και με αυτήν την έννοια το κράτος έδωσε στην Air France 7 δισεκατομμύρια, έτσι ώστε να εφαρμόσει μέτρα μερικής ανεργίας και να της επιτρέψει μια σημαντική ευελιξία των συνθηκών εργασίας και απόλυτη ελευθερία για τους εργοδότες, ιδίως με την κατάσταση έκτακτης ανάγκης για την υγεία. Ο όμιλος Air France-KLM δεν θα επιστρέψει ποτέ αυτά τα 7 δισεκατομμύρια και θα εκμεταλλευτεί την ευκαιρία να απολυθεί μαζικά με τη συνενοχή των γραφειοκρατικών ενώσεων που διαπραγματεύονται αυτά τα καταστροφικά σχέδια.
Οι ίδιοι οι εργαζόμενοι πρέπει να φέρουν τα συμφέροντά τους αυτο-οργανωμένοι στη βάση Οι υπάλληλοι της Air France-KLM πρέπει να επιβάλουν την απαγόρευση των απολύσεων και την κατανομή του χρόνου εργασίας, επειδή οι εργαζόμενοι δεν πρέπει να είναι μια μεταβλητή προσαρμογής. Αντιμέτωποι με απειλές για περικοπές θέσεων εργασίας, είναι επίσης επείγον να απαιτηθεί το άνοιγμα των λογαριασμών της ομάδας που ισχυρίζεται ότι είναι σε πτώχευση και πρέπει επομένως να απολύσει εργαζομένους όταν λαμβάνει δισεκατομμύρια από το κράτος. Με το τέλος του εμπορικού απορρήτου, οι εργαζόμενοι θα συνειδητοποιήσουν ότι υπάρχουν αρκετά χρήματα, όταν η ζήτηση για διαφάνεια των λογαριασμών είναι απαραίτητο εργαλείο για την αντιμετώπιση του εκβιασμού της χρεοκοπίας. Εάν τα αφεντικά της Air France επιμένουν.
Πηγή : www.revolutionpermanente.fr