Τα ελτά courier ανακοίνωσαν αύξηση 9% σε όλες τις υπηρεσίες στους πιστωτικούς πελάτες, δηλαδή στους εμπόρους. Αυτό σημαίνει ότι το πιθανότερο είναι η αύξηση να περάσει στους καταναλωτές μέσω των προϊόντων, καθώς το κόστος είναι δυσβάσταχτο να το «σηκώσουν» οι μικρομεσαίοι έμποροι και τα μικρά eshop.

Αναλυτικά η εταιρεία αναφέρει :

Στη διάρκεια της σταθερής μας συνεργασίας έχουμε αποδείξει ότι πρωταρχικός στόχος της εταιρείας μας παραμένει η κάλυψη των αναγκών των πελατών μας σε συνδυασμό με την άμεση εξυπηρέτηση και παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών σε ανταγωνιστικές τιμές. Βρισκόμαστε κοντά στους πελάτες μας με συνέπεια  και θέτουμε νέες βάσεις, μέσω νέων επιχειρησιακών πρακτικών, βελτιστοποιώντας συνεχώς την ποιότητά μας, με τη χρήση σύγχρονων τεχνολογιών και καινοτομιών. Συγκεκριμένα, στο πλαίσιο διαμόρφωσης μίας πλήρως ψηφιακής εμπειρίας πελάτη, η ΕΛΤΑ Courier καινοτομεί και προσφέρει νέες εφαρμογές και δυνατότητες στους πελάτες της, όπως Mobile app, Marketplace, Ρομποτικό Σύστημα Διαλογής.

Οι σημαντικές αυξήσεις στο μεταφορικό κόστος αλλά και το κόστος εργασίας κατά τους τελευταίους μήνες, έχουν υποχρεώσει τις ευρωπαϊκές εταιρίες και τους προμηθευτές μας σε αναπροσαρμογή των τιμών τους, μεταβάλλοντας σημαντικά το κόστος των παρεχόμενων υπηρεσιών μας.

Παραμένοντας σταθεροί στις αξίες μας απέναντι στους συνεργάτες μας, συνεχίζουμε να απορροφούμε μεγάλο μέρος αυτού του κόστους. Παρ’ όλα αυτά, η αναπροσαρμογή του τιμοκαταλόγου των πιστωτικών πελατών κατά 9% για τις υπηρεσίες εσωτερικού, με ισχύ από 1ης Ιανουαρίου 2023, κρίνεται αναγκαία προκειμένου η ΕΛΤΑ Courier να συνεχίσει να επενδύει στην βελτίωση της εμπειρίας πελάτη μέσω του επιχειρησιακού και ψηφιακού της μετασχηματισμού.

Παραμένουμε σταθεροί σας συνεργάτες και σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και τη στήριξή σας.

Leave a reply

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ