
Αποκαλυπτική είναι η δημοσκόπηση που πραγματοποιήθηκε στη Βρετανίας σε δείγμα 500 διανομέων φαγητού από τη εφαρμογή σχεδιασμού δρομολογίων «Circuit Route Planner».
Ειδικότερα, η πλειοψηφία των διανομέων παραδέχτηκε όχι μόνο ότι τσιμπολογάει από το φαγητό των πελατών αλλά έχει και προτιμήσεις.
Ποιες είναι αυτές; Οι πατάτες και οι κοτομπουκιές είναι τα δυο εδέσματα στα οποία 8 στους δέκα δεν μπορούν να αντισταθούν.
Επιπλέον, ένας στους δέκα υποστήριξε ότι ζήτησε από τους πελάτες να χρησιμοποιήσει την τουαλέτα τους ή αναγκάστηκαν να ουρήσουν κοντά στο σπίτι τους. Επίσης, το 27% των διανομέων φαγητού παραδέχεται ότι οι συνομιλίες τους με τους πελάτες δεν είναι επαγγελματικού επιπέδου. Άλλες ενέργειες που ορισμένοι διανομείς φαγητών παραδέχθηκαν ότι κάνουν για να εκνευρίσουν τους πελάτες, είναι να προκαλέσουν ζημιά στα πακέτα που μεταφέρουν (23%), να κλέψουν ορισμένα (17%) και να τα ανοίξουν και εν συνεχεία να τα ξανακλείσουν (17%).